Bu Blogda Ara


Oyunun kısayol exe'sine sağ tıklayın ve özelliklerden hedef satırının sonuna -DEVMODE komutunu ekleyin.

Örneğin: "C:\Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis\Bin32\Crysis.exe" -DEVMODE



F1 - 1. Kamera modu/3. kamera modu.

F2 - Sonraki varış noktası.

F3 - Uçma/Durvardan geçme modu.

F10 - Önceki varış noktası.

NUMPAD 1 - Roketatar, Pompalı, Alien MOAC.

NUMPAD 2 - Sınırsız cephane.

NUMPAD ENTER - Debug menü.

Oyun esnasından é tuşuna basarak konsolu açın ve aşağıkida kodları girin:


r_displayinfo 0/1 - Görüntü hızı bilgilerini verir.

g_godmode 1 - Ölümsüzlük.

i_noweaponlimit 1 - İstediğiniz kadar silah taşırsınız.

i_unlimitedammo 1 - Sınırsız cephane.

i_giveallitems - Tüm silahları verir.

g_suitSpeedMult = 2 - Daha fazla hızlı nano giysi.

ai_UseAlternativeReadability - Kore askerleri korece konuşur.

V_goliathmode 1 - Oyundaki tüm araçların hasar almaz.


Sınırsız gece görüşü
Aşağıdaki kodları konsora girin:


hud_nightVisionConsumption = 0

Bu Konu Hakkında Yardımcı Kaynaklar



Age of Empires : The Conquerers

Aynı diğer Age Of Empires oyunlarında olduğu gibi oyun sırasındaa ENTER' basın ve aşağıdaki kodları girin:

ROCK ON = 1000 taş
LUMBERJACK = 1000 tahta
ROBIN HOOD = 1000 altın
CHEESE STEAK JIMMY'S = 1000 yiyecek
MARCO = Tüm haritayı açar
POLO = Savaş gölgesini (fog of war) kaldırır
AEGIS = Hızlı inşaat yapma
NATURAL WONDERS = Doğayı kontrol etmeye yarar
RESIGN = Görevi kaybedersiniz
WOOF WOOF = Uçan köpekler
FURIOUS THE MONKEY BOY = Küçük maymun
HOW DO YOU TURN THIS ON = Cobra otomobili
TO SMITHEREENS = Sabotajcı
BLACK DEATH =Tüm düşmanlar yok olur
I R WINNER = Görevi kazanmanızı sağlar
Bu Konu Hakkında Yardımcı Kaynaklar


19 Ocak 2011 Çarşamba zaman: 21:55 |  
19.01.2011-Durumu Bilinmiyor

----------------------------------------------------------
http://combatarms-hile.blogspot.com/
----------------------------------------------------------
tek yapmanız gereken elegantchoca.exe çalıştırmak.daha sonra da
oyuna girmek
eğer herhangi bir dll hatası alırsanız.."içindekileri systeme at"
klasörünün içindekileri "windows/system" içine atın.
Xp de denendi-son ekim updatinden sonra çalışıyor.

hackte telekil dahil bir çok özellik mevcut.

TUŞLAR----------------------

insert basarak menu yü açın.
kullanmak istediğinz özelliği seçin
Not:hackin sadece bir kaç özelliği bize aittir diğer özellikleri yapana aittir.
thnks to Gellin & Olly

Diğer tuşlar
Menu: Insert/F9
Eagle Eye: Arrow Up/Down
Fly Mode: Spacebar (hold)
Hover: Numpad 0/F11
OPK aims npc head/chest: F10
2D Radar: Delete
Telekill: X


----------------------------------------------------------
http://combatarms-hile.blogspot.com/
-----------------------------------------

indirme linki 1 : http://hotfile.com/dl/98029015/97a7b9c/Elegant-ocak-menu-deneme.rar.html


indirme linki 2 :http://www.fileserve.com/file/YYFDy5Q

Bu Konu Hakkında Yardımcı Kaynaklar


Futbol için yeni bir soluk, yeni bir dönem, bizim beklentilerimiz ve merakımız, heyecanımız ve düşüncelerimiz, liglerin başladığı şu sıralarda ve futbol oyunlarının çıkmaya başladığı zamanlarda oluşan tüm bu kavramlar ışığında yeni bir Fifa oyununu karşıladık.



EA Sports’un bu son yıllarda resmen çürüttüğü seri Fifa’nın son halkası Fifa 09’da, ‘İşte bu sefer seriyi kurtaracak oyun, bu sefer EA bombayı patlatacak.’ şeklindeki söylemlerimizden nasibini aldı. Evet, bu cümleyi son zamanlardaki her Fifa için kullandık ama tutmadı. EA Sports Electronic Arts’ın önemli ve köklü bir parçası. Bu yüzden Fifa’dan umudu kesmek zor. Her sene büyük bir merakla Fifa oyununu almamız da yine bu sebepten ötürü. Bunun başka bir izahı yok. EA, Konami’den yediği tokadı bir gün bize unutturacak diyoruz ve demeye de devam edeceğiz. Konaminin geçen sene Pes 2008 ile yaşattığı hayal kırıklığı ile Fifa 2008 daha bir ön plana çıkmıştı, özellikle konsollarda. Ancak dediğim gibi böyle bir şeyin olması EA’nın becerisinden değil Konami’nin hatasından kaynaklanıyordu. Geçen sene futbol oyunları açısından sanal dünyada işler iyi değildi. Ben şahsen Pes 6 oynayarak geçirdim geçen sezonu. Peki bu sene nasıl olacak?

Let’s Fifa 09

Fifa’nın ana menüsü aynı tarzda fakat renkler ve dizayn farklı. Menü zaten güzeldi, daha bir güzel olmuş, sade ve kullanışlı. Tema müzikleri her zamanki gibi çok güzel. Fifa zaten bu konuda hep iyiydi. Oyunda arık daha fazla lisanslı lig ve takım mevcut. Türkiye Süper Ligi de dahil 30 tane lig var. Takımların güç seviyeleri yine 5 yıldız üzerinden değerlendirilmiş, takım kimyası, yani kombinasyonu da 100 üzerinden puanlandırılmış. Milli takım sayısı da artmış, yeni ülkeler dahil edilmiş.



Şunu belirtmeliyim ki Fifa oyununu orijinal almayan kişi bir çok şeyden mahrum kalıyor. Adidas Live Season , Chanllenge Mode ve Tournament Mode gibi üç tane seçenek var ve bunlardan faydalanmak için oyunu orijinal almanız şart. Adidas Live Season online, gerçek rakiplerle oynanan bir mod. Bu mod interaktif ligi içinde barındırıyor. İnteraktif lig, lige kayıt olan Fifa oyunlarının birbirleriyle karşılaştığı, takımlar kurduğu bir lig. Dünyanın dört bir yanındaki oyuncular burada sıralanıyor. Yani gerçek bir rekabet söz konusu. Adidas Live Season aynı zamanda oyundaki güncellemeleri de sağlıyor. Bütün bunlar Fifa’nın önemli artılar kazanmasını sağlıyor.

Oyunda kariyer modumuz da mevcut. Bu mod bir önceki Fifa oyunlarında da vardı zaten. İstediğimiz bir takımı seçebiliyor, transferler yapabiliyor, reklam anlaşmaları imzalıyor ve takım değiştirebiliyoruz. Büyük takımlardan başlayabiliyoruz fakat başarımıza göre diğer takımlar bizi istiyor. Takımların lisanslı olması ligleri çok daha keyifli kılıyor.

Futbolcu Olmak

Fifa 2008’den hatırladığımız ‘Be a pro’ seçeneği Fifa 2009’da daha detaylı olarak oyuna monte edilmiş. Be a pro’ istediğimiz takımdan istediğimiz oyuncuyu seçip maç esnasında sadece onu oynatmamızı sağlayan bir sistem. Fifa 09’da tek bir bilgisayardan birkaç kişi bu modu oynayabiliyoruz. Aynı zamanda bir de ‘Be a pro Season’ var ki bunda da yine istediğimiz oyuncuyu seçip onla kariyer yapabiliyoruz. İstersek kendimiz bir oyuncu oluşturuyoruz. Başka takımlara gidebiliyoruz. Bir sezonda 4 oyuncu oynayabiliyor, gamepad yardımı ile. İstatistiklerimiz görebiliyoruz. Her maç sonunda 10 puan üzerinden puan alıyoruz.



‘Be a pro’ moduna 3rd Cam eklenmiş. Yani oyuncumuzu TPS oyunlarındaki gibi yönlendiriyoruz. Bu kamera oyuncumuzun topa göre pozisyonuna odaklı bir kamera. Top bizden uzaklaştığı zaman kamera da açısını büyütüyor ve tüm sahayı görebiliyoruz. Kaleci hariç her mevkiden oyuncu seçebiliriz. Yalnız defans oyuncusu seçtiğimiz zaman işimiz çok zorlaşıyor. Defansı bir an boş bıraktığımızda hemen rakip forvetler cezayı kesiyor.

Her şey çok farklı olacak (mı?)

A, S, D, yani orta, pas, şut, yani Fifa’nın değişmez kuralı. Artık bunu geçmiş zamanla kullanacağız. Çünkü Fifa 09 bizleri kontroller konusunda şaşırttı. Maça başlayacağım sırada santrada S tuşuna bastığımda oyuncum topa dokunmadı. Birkaç kere bastım, A ve D’ye de bastım. Klavyenin kablosunu falan kontrol ettim. Maça başlayamadığım için seyirciler tarafından yuhalandım. Zor anlar yaşadım. Sonra kontrol tuşlarına bakınca gerçeği anladım. Tuşlar baştan aşağıya değişmiş. Bir anlam veremedim tabi EA’nın bunu yapmasına. Neyse ki tuşları klasik haline getirebiliyoruz.

Kontrollerle ilgili sürpriz daha bitmedi. Oyuna mouse da dahil edilmiş. İstersek kontrol şeklini ‘mouse and keyboard’ diye değiştirebiliyoruz.

Mouse and Keyboard

Yok canım olur mu öyle şey demezsek ayıp zaten. Nasıl bir şey bu diye merak ediyoruz elbette. Bu yeni sistem hakkında Fifa 09 yapımcıları tutorial tadında bir video hazırlamışlar ancak ben yine de kısaca bahsedeyim: Bu sistemde dediğim gibi mouse da dahil oluyor. W, A, S, D tuşları ile oyuncuları yönlendirirken mouse ‘un sağ, sol tuşları ve ortadaki tekerlek ile de pas orta ve şut eylemlerini gerçekleştiriyoruz. Ekranda küçük bir halka çıkıyor pas, orta ve şutu göndereceğimiz yerleri belirlememiz için. Bu kontrol sistemi başta gerçekten zor geliyor insana ancak alıştıktan sonra klasik sistemden daha faydalı olur diye düşünüyorum. Çünkü paslarınız, istediğiniz yerlere daha yüksek oranla gidiyor. Oyuna daha çok hakim olabiliyorsunuz ancak el çabukluğu çok önemli. Bu sistem güzel ama beğenmeyenler de çıkabilir. Ben şahsen kullanmayacağım.



Eski sistemle mi? Yoo yoo hayır.

Fifa’nın grafikleri önceki oyunlarda pek de öne çıkmazdı. Yani Pes’in grafiklerinin bir üstünlüğü söz konusu idi. Orta sınıf sistemlerle rahatlıkla oynanabilen bir oyundu Fifa. Fakat Fifa 09 kalıpları burada da yıkıyor. Artık Fifa’yı yüksek grafik seviyesiyle oynamak için çok iyi bir sisteme ihtiyacınız var. Grafikler çok iyi. İstediği sistem gereksinimlerinin hakkını veriyor. Kaplamalar, oyuncu modellemeleri, stadyum görünüşleri, çimler ve formalar, bunların hepsi muhteşem. Çimler artık o düz yeşil beton gibi değil. Oyuncular koşarken çimden toz toprak bile kalkıyor. Birçok oyuncunun yüzleri eklenmiş oyuna. Suratlar daha gerçekçi. Oyuncuların terini görebiliyoruz. Koşmalar, paslar daha bir hoş. Yapay zeka biraz daha gelişmiş. Oyuncuların güç ve hız farkı artık etkin biçimde oyuna dahil edilmiş. Yani süratli forvet oyuncularına defansların yetişmesi gibi bir durum söz konusu olmuyor. Güçlü oyuncularda ikili mücadelelerde daha avantajlı oluyor. Şutlar biraz daha gerçekçi, uzaktan gol olabiliyor. Ancak bunlar yine de yeterli değil. Fifa bu konuda Pes kadar iyi değil en azından.



Güneşli havalar da stadyum sebebiyle sahanın bir bölümü gölge olur malum. Ben buna güneş-gölge faktörü derim. Bu faktör Fifa serisinde sadece sahaya yansırdı. Yani gölgede bulunan oyuncu ile güneş gören oyuncunun parlaklıkları arasında bu zamana kadar fark yoktu. Pes ise bu farkı Pes 3’ten beri uyguluyor idi. Fifa 09’da sonunda bunun farkına varmış. Artık gölgedeki oyuncular daha bir soluk oluyor. Hava yağmurlu olduğu zamanlarda maç esnasında yağmur hızlanabiliyor, yavaşlayabiliyor veya durabiliyor. Bütün bu detaylar Fifa 09’u biraz daha iyi bir oyun yapıyor.

Sesler zaten mükemmeldi. Seyirci efektleri, tezahüratlar ve spiker bizi hep memnun etmişti bu zamana kadar. Fifa bu alanda Pes’ten hep bir adım öndeydi. Pes 2009 bakalım bu anlayışımızı değiştirecek mi?

Aynı Tas, Aynı Hamam, Aynı Fifa


Öncelikle yukarıda yazdığım bir takım yenilikler buradaki başlığın içine girmiyor ama oyunun büyük bir bölümü burada. Tamam, Fifa 2009 grafikleriyle farklı, kontrolleriyle farklı da, oynanabilirlik ne durumda ? Deve burada hendeği atlayamamış sevgili oyun severler. Top bildiğimiz Fifa serisinin topu. Yani balon, o balon hissi hala mevcut. Özellikle şutlarda ve uzun paslarda çok belli oluyor. Uzaktan gol olabiliyor ancak balon balondur. EA bunu yine becerememiş. Hakemler yine etkisiz amcalarımız. Faul olduğunda, taç olduğunda veya korner olduğunda Pes’teki hakemler el veya kollarıyla işaret ediyorlar. Yan hakemleri de aynı şekilde bayraklarını kullanıyor. Fakat Fifa’da ki hakem amcalarımız bu eğitimi almamışlar. Bir o yana bir bu yana koşuşturuyorlar sadece. Yan hakemler ellerinde bayrağı süs niyetine almışlar. Gerçi pek bir bayrak gibi de durmuyor, çünkü hiç hareket etmiyor bu bayrak, tahtadan gibi.



İş bunlarla bitmiyor tabi; birkaç farklı atak mevcut ama oyun kendini tekrardan kurtaramamış. Hep aynı pozisyonlar karşımıza çıkıyor. Kurtarışlar, ortalar hep aynı. Bu durum çok kötü. Koşu yolu pasları yine berbat. Doğru ara pası atmak imkansız gibi bir şey. Köşe vuruşlarında hep aynı şeyler oluyor. Oyun içindeki simülasyonlar hala bizim özgürlüğümüzü elimizden alıyor. Oyunculara tam anlamıyla hakim değiliz.

Simülasyonlar; oyuncumuz mesela topa doğru giderken bizle bağlantısı kesiliyor. Biz yönlendiremiyoruz. Aynı şekilde top kontrollerinde de bu sıkıntıyı yaşıyoruz. Çalım atmak da neredeyse imkansız. Çok hızlı koşarken bir anda adamımızı topla beraber geri çeksek de rakip defans oyuncuları da aynı hızda bizle hareket ediyorlar ki bu da saçma. Maçlarda az pozisyon oluyor. Bunun gerçekçilik durumundan iyi olduğunu söylemeliyim ama oyun zevkini düşürüyor. EA saydığım bu eksikliklere bir çözüm bulmazsa işi zor.



Yani alsak mı, yoksa almasak mı?

Bu soruyu cevaplamak zor. Fifa 2009 beklentilerinize göre değişkenlik gösteren bir oyun. Eğer çok şey bekliyorsanız, yani tam anlamıyla bir futbol oyunu bekliyorsanız Fifa 09 sizi tatmin etmez. Kendi düşüncem şu; ben Fifa 09’u oynamayacağım. Sadece grafiklere yüklenmek futbol oyunu için yeterli değil. Pes 6 oynamaya devam edeceğim. Ancak ‘be a pro’ özelliğini merak edenler ve London Fc gibi uyduruk isimli bir takım yerine Chelsea Fc ile oynamak isteyenler Fifa 09’u oynamalılar. ‘Be a pro Season’ oyunun en güzel yanı.

EA her sene yatıp sadece transferleri güncelliyordu. Bu sene bu değişmiş. EA Sports grafiklere de epey bir yüklenmiş. Ancak futbolun zevki oynanabilirlikte yatıyor. Umarım EA de bunun da farkına varır ve yine umarım Pes 2009 beklentilerimizi karşılar. Yoksa Pes 6’ya devam arkadaşlar.
Bu Konu Hakkında Yardımcı Kaynaklar

Tomb Raider: Underworld hileleri

Bu Konu Hakkında Yardımcı Kaynaklar





Oyun Dünya’sının en sevilen kadın kahramanı olma özelliğine sahip Lara, Annivarsary macerasından sonra tekrar ekranlarımıza konuk oluyor. Son oyun Annivarsary kutlamalar için hazırlandığından yeni oyunumuz Underworld Legend’ın bittiği yerden başlıyor ve Lara’yla yerin derinliklerinde Thor’un çekicinin peşine düşüyoruz. Hatırlayacağınız gibi Lara’nın annesinin Avolon’da olduğunu Amanda sayesinde öğrenmiştik. Yeni oyunda ise Avolon’a Lara’nın annesini bulmaya gidiyoruz. Ayrıca Legend’da olanları daha iyi kavramak için menüde yer alan “Extras” seçeneğine bakmanızı tavsiye ederim. Burada sizleri güzel bir trailer bekliyor.

Underworld

Monor’daki kaçış sahnesinin hemen ardından oyuna başlıyoruz. İlk bölüm seriyi daha önce oynamayanlar için Tutorial niteliğinde. Bu bölümde oyunun ana hareketleri ve kontrolleri hakkında bilgi sahibi olduktan sonra asıl oyuna başlıyoruz. Oyunu başlar başlamaz hemen gözümüze önemli bir detay çarpıyor ki, bu detay oyunun aksiyonuna büyük ölçüde katkı yapmış. Lara artık eskisine göre daha hızlı hareket ediyor. Bu durum aslında eskiden beri en çok şikayet edilen noktalardan biriydi. Karşımızda bu kadar hızlı ve vahşi hayvanlar varken, bizim yavaş hareket etmemiz elbette garipsenecek bir durum. Zaten firmada bunu fark etmiş ve müdahalesini yapmış. Bu sayede oyunun aksiyonu ve oynanabilirliği daha kullanılabilir bir hale gelmiş. Lara’nın hızlılığı düşmanlarla mücadelelerde katkı sağladığı gibi tırmanma, zıplama gibi durumlarda da bize destek sağlıyor.

Yeni oyunda eskiden tanıdığımız iyi ve kötü karakterlerle ilişkilerimiz sürüyor. Kiminden ipucu alıyor kimiyle de birebir mücadele ediyoruz. Eski oyunlarda olduğu gibi yeni oyunda da vahşi birçok hayvanın yanı sıra hazineleri bulmamızı istemeyen kişilerle mücadele ediyoruz. Hayvanlar eskisine göre daha saldırgan ve zeki hazırlanmış. Sürekli saldırılarıyla sizi saf dışı bırakmaya çalışıyorlar. Yeni oyunda da daha sayamadığım birçok yırtıcı hayvana karşı mücadele ediyoruz. Hayvanlar üzerinde kullanabileceğimiz tabanca, tüfek ve pompalı gibi daha birçok tabancamız bulunuyor. Bunun yanı sıra küçük çapta ekipmanlarda taşıyabiliyoruz. Silah kullanımı ve vuruş hissi oldukça tatmin edici. Hedef almak ve hedefe yoğunlaşmakta zorluk çekmiyorsunuz. Ayrıca silah kullanırken yerde yuvarlanarak ya da havada takla atarak ateş etmek de mevcut. Oyunun ilerleyişinde belli bir stratejiye ihtiyaç duymuyorsunuz. En azından serinin eski oyunlarını denediyseniz oynayış konusunda sıkıntı çekmeyeceksiniz. Bilindik taktikler oyunu geçmenize yardımcı. Ama oyunu dolu dolu oynamak için hayvanlara pata güte girişmek, ancak insanlarla mücadelelerde biraz usturuplu, düşünerek hareket etmek oyunu zevk alarak idare etmek için ideal.



Oyunun bilindik tarzı bulmacaları çöz, düşmanları öldür ve ilerle şeklindeydi. Crystal Dynamics bu durumu fazlaca monoton bulmuş olmalı ki, bu konuda değişikliklere gitmiş ve yaptığı değişiklikler genel anlamda başarı kılmış. Zaten Crystal Dynamics için seriyi yeniden hayata döndüren yaratıcı demek pek de yanlış olmaz. Neyse uzatmadan firmanın oyuna getirdiği sisteme değinelim. En başta klasikleşmiş oynayışı hareketlendirmek için oyunun ana temellerinden güzel bir karışım elde edilmiş. Mesela bulmaca çözerken tırmanma özelliğinin ilave edilmesi, ateş ederken uçan tekme atabilmek gibi. Bu tür karışımlardan oyunda fazlasıyla var ve çok yerinde. Zira fazla abartılsaydı bir yandan bulmacalarla uğraşmak diğer yandan düşmanlarla savaşmak çok hızlı ve zorlu aksiyonu beraberinde getirebilirdi ki zaten klasikleşmiş oynayışı tamamen ortadan kaldırmak da amaçları değildi. Değişik motiflerle heyecanlı bir oynayış sunmak istediler ve başardılar. Bu noktada biraz da oyundaki bulmacalara değinmek gerek. Oyunun bulmacaları konusunda zaten bir sıkıntımız yoktu. Yeni oyun içinde aynısı geçerli. Eski oyunlara görme daha fazla mantık ve dikkat gerektiren gizli kapılar, girişler ve nesneler mevcut. Böylece sürekli savaşmak yerine arada nefes alıp bulmacalara yoğunlaşmak mantıklı bir seçim olmuş. Zaten her dövüşten sonra bir oh, her bulmacadan sonar da bir rahatlama hissediyorsunuz. Oyunun dövüş mekaniğinde her zamanki gibi yakın dövüş ve yapılabilecek çeşitli combo’lar ön planda. Yakın dövüş olarak insanlarla dövüşürken gerçekçi tepki ve darbe hissini sonuna dek alabiliyorsunuz. Zaten bu noktada Crystal Dynamics kendi tarzını ve Tomb Raider’ın bugüne dek ki tarzını harmanlayıp başarılı dövüş mekanikleri çıkarmış. Zaten çeşitli klavye kombinasoynları uygulayarak yaptığımız combo’lar dövüş sahnelerinin etkileyiciliğini bir adım öteye taşımış.

Yapay Zeka

Oyunumuz yapay zeka olarak abartılacak bir yön taşımasa da, gerek hayvanların gerekse insanların yapay zekası sizi tatmin etmeye başarıyor. Bilhassa hayvanlar insanlara göre daha hızlı olduklarından bir dakika olsun sizi rahat bırakmıyorlar. Tabi ki arada sırada yapay zeka durağanlaşabiliyor ancak oyunu çok fazla etkilemiyor. Zaten bu konuda firmamız yine başarılı bir iş çıkarmış. Zira hayvanların deliler gibi size saldırmaları hızlı ve bol aksiyonu getirse de aynı zamanda yorucu ve bir o kadar zorlu bir oynayış getirebilirdi. İnsanlara baktığımızda yakın dövüş anlamında tedbirli saldırıyorlar. En azından savaşma zekasıyla donatılmışlar. Hayvanlar kadar dişli çıkmasalar da oldukça yerinde hazırlanmışlar. Ellerine silah benzeri (benzeri ne silah işte) aletler aldıklarında iyi nişan alıyor ve sizi ateş altında tutuyorlar. Bu durumda insanlara karşı bir strateji uygulamanızı gerektiriyor. En azından belli vur-kaç, gizlenerek arkadan vur tarzı taktikleri kullanıyorsunuz. Hani olurda yapay zeka beni tatmin etmedi derseniz ayarlar seçeneğinden zorlukla ilgi ayarlar yapabiliyorsunuz. Mesela düşmanların can barlarını yükseltebiliyor, vuruşlarını daha etkili kılabiliyor ya da daha seri bir hareket konumuna getirebiliyorsunuz. Bu tür ince ayarların olması oldukça hoş. Zira bu konuda uzmanlaşmış Tomb Raider fanları mutlaka en zorunu tercih edeceklerdir.




Grafikler

Bunca güzel oyun mekaniğinin yan sıra Tomb Raider: Underworld grafikleriyle de göz dolduruyor. Yerin derinliklerinde, vahşi hayvanların cirit attığı ormanlık alanlarda hoş grafikler ve tasarımlar sizleri bekliyor. Ama evvela Lara’daki değişimlere değinmeden edemeyeceğim.Çünkü bu konuda ekrandaki bir oyunda olsa ne kadar sapıkça emelleriniz olduğunu biliyorum =). Her şeyden önce Lara iri göğüslü, geniş dudaklı müthiş bil dilber ve her yeni oyunda biraz daha güzelleştiriyor. Yıllar bizim için pek olumlu geçmese de geçen her yıl biraz daha seksi ve gerçekçi hazırlanıyor. Fizik modellemesi bir kenara gözlerindeki canlılığı rahatlıkla görebilirsiniz. Başarılı bir surat modellemesiyle karşımıza çıkıyor. Zaten bu konuda Tomb Raider’ın yapımına dokunmuş firmalar bunu her yeni oyunlar bir üst seviyeye taşıyor ve Lara daha gerçek bir tasarımla karşımıza çıkıyor.



Mekan tasarımlarıysa bildiğiniz ormanlık alanlarda, bol ağaç, otluk alanlardan oluşuyor. Bu tür mekanlarda ağaç tasarımlarındaki renk ve dokular gayet yerinde ve gerçekçi hazırlanmış. Farklı mekanlarda su tasarımlarındaki canlılık da gözden kaçmıyor. Bunların yanı sıra yer tasarımları, taşlar ve kayalıklar mekana dahil edilen ve canlılığı bütünleyen güzel çevre nesneleri. Sonuç olarak mekan olarak özüne dönen oyunumuz, başarılı karakter ve mekan tasarımlarıyla yüzümüzü gülmeyi başarmakla kalmayıp, iyi bir not almayı sonuna dek hak ediyor.

Final Bölümü

Crystal Dynamics’in hünerli parmakları son zamanlarda iyice monotonlaşan Tomb Raider’ı adam etmeyi başarmış. Aksiyon dozajının ve bulmacaların seviyeli hazırlanmaları, daha hızlı hareket edebiliyor olmamız, dövüş mekanikleri ve oynayışa dahil edilen yaratıcı fikirler ve Lara’nın harika fiziği için bu oyunu mutlaka oynamalısınız. İyi oyunlar…Bu Konu Hakkında Yardımcı Kaynaklar


Trainerı çalıştırıp oyuna girin ve ardından istenilen etkiyi alabilmek için aşağıdaki tuşlara basın.

INSERT: Trainerı etkinleştirir
NUMPAD1: Sınırsız sağlık
NUMPAD2: Sınırsız para
NUMPAD3: Sınırsız şarjör
NUMPAD4: Mermi doldurmanıza gerek kalmaz
NUMPAD5: Kolay öldürme
NUMPAD6: Kolay polis atlatma
HOME: Hileleri devre dışı bırakır
Dosya Boyutu: 954KB
Dosya Adı: Mafia II-OS.zip

Bu Konu Hakkında Yardımcı Kaynaklar